tisdag 24 augusti 2010

Energisugande Demoner

Idag va de en kalas dag ända tills kvällen.....
Ogillar verkligen när jag inte har kontrollen att ta tag i saker. Och att "band" kan göra en galen.
Är verkligen så slut och min kropp skriiiiker efter energi så den inte når botten. Vill verkligen inte ha den känslan tillbaka, så det blir till att hitta pyspunkan och ta fram silvertejpen......
Tänk om jag kunde lösa allt jobbigt i morrn. Då skulle jag garanterat få bort pyset. Fast nu ligger det inte i mina händer och jag måste bara vänta på att andra ska göra sitt jobb.
Så inatt blir det till att bearbeta allt och försöka bara köpa läget och acceptera att det blir en väntan varesig jag vill eller inte....
Fast nu kallas sängen..... Natti

1 kommentar:

  1. Va kul att du skriver nu ska jag bara se hur jag gör för att kunna följa deig. Kram bästaste<3

    SvaraRadera